Nowości i zmiany
- Obwieszczenie Wójta Gminy Winnica z dn. 08.05.2017 r.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji techniczno-projektowej na przebudowę dróg na terenie Gminy Winnica”
- Dot. przetargu nieograniczonego na „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Winnica z wykorzystaniem OZE tj. Urzędu Gminy w Winnicy i Zespołu Placówek Oświatowych”.
- XXII Sesja Rady Gminy Winnica z dnia 10 kwietnia 2017 roku
- Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Winnica z wykorzystaniem OZE tj. Urzędu Gminy w Winnicy i Zespołu Plac
Wyniki przetargu
Winnica, dnia 26.09.2011 r.
WÓJTA GMINY WINNICA
O WYNIKU PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO ODBYTEGO DNIA 26 WRZEŚNIA 2011 ROKU DOTYCZĄCEGO SPRZEDAŻY DZIAŁKI NR EW. 86/8 O POW. 804m² POŁOŻONEJ WE WSI SMOGORZEWO WŁOŚCIAŃSKIE STANOWIĄCĄ WŁASNOŚĆ GMINY WINNICA
W dniu 26 września 2011 roku Komisja w składzie:
Stefania Grochowska - przewodnicząca komisji
Agnieszka Ciemerych - członek
Mariola Darkowska - członek
Maria Mossakowska - członek
Protokół z nieodbytego przetargu
Winnica, dnia 26.09.2011r.
IS 6840.3.2011
z nieodbytego trzeciego przetargu ustnego nieograniczonego wyznaczonego na dzień 26.09.2011r., dotyczącego zbycia nieruchomości gruntowych położonych we wsiach Smogorzewo Włościańskie, Winnica i Zbroszki gmina Winnica stanowiących własność gminy Winnica na podstawie ksiąg wieczystych i tak: Winnica KW Nr 41184, Smogorzewo Włościańskie 37875/8 i Zbroszki 29224
W dniu 26 września 2011 roku o godzinie 10ºº zebrała się Komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 69/2011 z dnia 19 września 2011 roku w składzie:
1. Stefania Grochowska – przewodnicząca
2. Agnieszka Ciemerych – członek
3. Maria Mossakowska – członek
4. Mariola Darkowska - członek
Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji
Winnica, dnia 27. 09.2011r.
W Ó J T A G M I N Y W I N N I C A
Na podstawie art. 51 ust. 1, pkt.2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym / Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późń. zm/,
i n f o r m u j ę,
iż wszczęte zostało postępowanie na wniosek ENERGA OPERATOR w Płocku ul. Otolińska 27c w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na :
budowie linii napowietrznej 15kV, stacji transformatorowej 15/0,4kV, linii kablowej 0,4 kV w Winnicy przez działki o numerach ewidencyjnych: 225, 233, 271, 272/1, 272/8, 272/10, 272/14, 272/12, 272/17, 272/18.
Wszelkie uwagi, dowody i wnioski należy składać w Urzędzie Gminy w Winnicy w terminie 7 dni od dnia ukazania się obwieszczenia, pokój nr 8.
Wójt Gminy Winnica
Aleksander Piątkowski
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego
Zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wyjaśnienia Zamawiającego >> pobierz
Załącznik Nr 1 >> pobierz
Załącznik Nr 2 >> pobierz
Załącznik Nr 3 >> pobierz
Numer ogłoszenia: 313262 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 306298 - 2011 data 27.09.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Winnica, ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, fax. 023 6914025.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
- W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1.525.000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 2. Okres kredytowania 14 października 2011 r. - 31 grudnia 2021 r. 3. Spłata kapitału w dziesięciu latach począwszy od roku 2012 do roku 2021 (płatne w okresach kwartalnych w terminach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku). 4. Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca , w którym nastąpi pobranie kredytu. 5. Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 3M plus stała marża banku. 6. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 7. Pobranie kredytu - 14 października 2011 roku 8. Prowizja jednorazowa wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu. 9. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2011 r. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami. 11. Kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna. 12. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) - 0%. 13. Dla celów obliczenia wartości zamówienia ustala się, iż rok posiada 365 dni. 14. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 3M z dnia 31.08.2011 r. stała w całym okresie kredytowania.
- W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1.525.000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 2.Okres kredytowania 14 października 2011 r. - 31 grudnia 2021 r. 3.Spłata kapitału w dziesięciu latach począwszy od roku 2012 do roku 2021 (płatne w okresach kwartalnych w terminach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku). 4.Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca , w którym nastąpi pobranie kredytu. 5.Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 3M plus stała marża banku. 6.Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 7.Pobranie kredytu - 14 października 2011 roku 8.Prowizja jednorazowa wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu. 9.Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2011 r. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami. 11. Kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna. 12. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) - 0%. 13. Dla celów obliczenia wartości zamówienia ustala się, iż rok posiada 365 dni. 14. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 3M z dnia 31.08.2011 r. stała w całym okresie kredytowania. Zobowiązania Gminy z tytułu kredytów i pożyczek na dzień 31.08.2011 r. w następującym układzie: - nazwa kredytodawcy/pożyczkodawcy, - kwoty zobowiązania pozostająca do spłaty - stopa procentowa, - terminarz spłat rat kapitału i odsetek. Odpowiedź: 1.Kredyt zaciągnięty w Banku Spółdzielczym w Nasielsku . Kwota pozostała do spłaty wynosi 254.000,00 zł. Terminy spłat kapitału 30.09.2011 - 18.000,00 zł. 31.12.2011 - 16.000,00 zł. 31.03.2012 - 18.000,00 zł. 30.06.2012 - 18.000,00 zł. 30.09.2012 - 18.000,00 zł. 31.12.2012 - 16.000,00 zł. 31.03.2013 - 18.000,00 zł. 30.06.2013 - 18.000,00 zł. 30.09.2013 - 18.000,00 zł. 31.12.2013 - 16.000,00 zł. 31.03.2014 - 20.000,00 zł. 30.06.2014 - 20.000,00 zł. 30.09.2014 - 20.000,00 zł. 31.12.2014 - 20.000,00 zł. Stopa procentowa WIBOR 3M powiększona o marże banku w wysokości 1,99% Odsetki płatne w terminach miesięcznych 2.Kredyt zaciągnięty w banku Pekao S.A. w Pułtusku Kwota pozostała do spłaty wynosi 579.500,00 zł. Terminy spłat kapitału 30.09.2011 - 18.750,00 zł. 31.12.2011 - 18.750,00 zł. 31.03.2012 - 18.750,00 zł. 30.06.2012 - 18.750,00 zł. 30.09.2012 - 18.750,00 zł. 31.12.2012 - 18.750,00 zł. 31.03.2013 - 18.750,00 zł. 30.06.2013 - 18.750,00 zł. 30.09.2013 - 18.750,00 zł. 31.12.2013 - 18.750,00 zł. 31.03.2014 - 18.750,00 zł. 30.06.2014 - 18.750,00 zł. 30.09.2014 - 18.750,00 zł. 31.12.2014 - 18.750,00 zł. 31.03.2015 - 18.750,00 zł. 30.06.2015 - 18.750,00 zł. 30.09.2015 - 18.750,00 zł. 31.12.2015 - 18.750,00 zł. 31.03.2016 - 18.750,00 zł. 30.06.2016 - 18.750,00 zł. 30.09.2016 - 18.750,00 zł. 31.12.2016 - 18.750,00 zł. 31.03.2017 - 18.750,00 zł. 30.06.2017 - 18.750,00 zł. 30.09.2017 - 18.750,00 zł. 31.12.2017 - 18.750,00 zł. 31.03.2018 - 23 000,00 zł. 30.06.2018 - 23.000,00 zł. 30.09.2018 - 23.000,00 zł. 31.12.2018 - 23.000,00 zł. Stopa procentowa WIBOR 3M powiększona o marże banku w wysokości 0,50% Odsetki płatne w terminach miesięcznych 3.Pożyczka udzielona przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie przedsięwzięcia Modernizacja stacji uzdatniania wody w Zbroszkach Gmina Winnica Kwota pozostała do spłaty wynosi 52.264,44 zł. Terminy spłat kapitału: 30.09.2011 - 2.380,00 zł. 31.12.2011 - 2.380,00 zł. 31.03.2012 - 2.380,00 zł. 30.06.2012 - 2.380,00 zł. 30.09.2012 - 2.380,00 zł. 31.12.2012 - 2.380,00 zł. 31.03.2013 - 2.380,00 zł. 30.06.2013 - 2.380,00 zł. 30.09.2013 - 2.380,00 zł. 31.12.2013 - 2.380,00 zł. 31.03.2014 - 2.380,00 zł. 30.06.2014 - 2.380,00 zł. 30.09.2014 - 2.380,00 zł. 31.12.2014 - 2.380,00 zł. 31.03.2015 - 2.380,00 zł. 30.06.2015 - 2.380,00 zł. 30.09.2015 - 2.380,00 zł. 31.12.2015 - 2.380,00 zł. 31.03.2016 - 2.380,00 zł. 30.06.2016 - 2.380,00 zł. 30.09.2016 - 2.380,00 zł. 31.12.2016 - 2.284,44 zł. Stopa procentowa 0,3 stopy redyskonta weksli ustalanej przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego lecz nie niższe niż 3,5% w stosunku rocznym. Odsetki od pożyczki płacone w okresach kwartalnych. 4.Pożyczka udzielona przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie przedsięwzięcia p.n. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej z przepompowniami strefowymi w miejscowości Winnica i Domosław Gmina Winnica Kwota pozostała do spłaty 215.862,48 zł. Terminy spłat kapitału 30.09.2011 - 9.850,00 zł 31.12.2011 - 9.850,00 zł. 31.03.2012 - 9.850,00 zł. 30.06.2012 - 9.850,00 zł. 30.09.2012 - 9.850,00 zł. 31.12.2012 - 9.850,00 zł. 31.03.2013 - 9.850,00 zł. 30.06.2013 - 9.850,00 zł. 30.09.2013 - 9.850,00 zł. 31.12.2013 - 9.850,00 zł. 31.03.2014 - 9.850,00 zł. 30.06.2014 - 9.850,00 zł. 30.09.2014 - 9.850,00 zł. 31.12.2014 - 9.850,00 zł. 31.03.2015 - 9.850,00 zł. 30.06.2015 - 9.850,00 zł. 30.09.2015 - 9.850,00 zł. 31.12.2015 - 9.850,00 zł. 31.03.2016 - 9.850,00 zł. 30.06.2016 - 9.850,00 zł. 30.09.2016 - 9.850,00 zł. 31.12.2016 - 9.012,48 zł. Stopa procentowa 0,3 stopy redyskonta weksli ustalanej przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego lecz nie niższe niż 3,5% w stosunku rocznym. Odsetki od pożyczki płacone w okresach kwartalnych.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 05.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: 07.10.2011 godzina 11.00 , miejsce: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica sekretariat.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia >> pobierz
Zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wyjaśnienia Zamawiającego >> pobierz
Winnica: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.525.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 306298 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.525.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1.525.000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 2. Okres kredytowania 14 października 2011 r. - 31 grudnia 2021 r. 3. Spłata kapitału w dziesięciu latach począwszy od roku 2012 do roku 2021 (płatne w okresach kwartalnych w terminach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku). 4. Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca , w którym nastąpi pobranie kredytu. 5. Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 3M plus stała marża banku. 6. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 7. Pobranie kredytu - 14 października 2011 roku 8. Prowizja jednorazowa wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu. 9. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2011 r. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami. 11. Kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna. 12. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) - 0%. 13. Dla celów obliczenia wartości zamówienia ustala się, iż rok posiada 365 dni. 14. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 3M z dnia 31.08.2011 r. stała w całym okresie kredytowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2021.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy Strony uznają w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także wystąpienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnej treści, jak również zmiany umowy, które nie wpływają istotnie na zamówienie i sposób jego realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminawinnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia >> pobierz
Załączniki >> pobierz
Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia
Winnica, dnia 20.09.2011r.
IS 6733.5.2011
WÓJTA GMINY WINNICA
z dnia 15.09.2011 r
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku- Kodeks postępowania administracyjnego /Dz.U. Z 2000 roku Nr 98, poz. 1071 z późń. zm. / w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późń.zm./,
z a w i a d a m i a m
że w dniu 20.09.2011r. wydana została decyzja IS 6733.5.2011 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci gazowej średniego ciśnienia w miejscowości Winnica, położonej po terenie części działki nr ew. 66 / pas drogi gminnej/.
W/w decyzja dostępna jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25 / pokój Nr 8 /.
Od w/w decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie za pośrednictwem Wójta Gminy Winnica w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia w prasie lokalnej.
Zgodnie z art. 53 ust. 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające żądanie.
WÓJT GMINY WINNICA
Remont obiektu sportowo-rekreacyjnego w Błędostowie - unieważnienie
Winnica, 22.09.2011r.
Dot. Post. Nr: IS.271.8.2011
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IS.271.8.2011 w trybie przetargu nieograniczonego na Remont obiektu sportowo-rekreacyjnego w Błędostowie
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Gmina Winnica, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
Remont obiektu sportowo-rekreacyjnego w Błędostowie
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
UZASADNIENIE
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Cena oferty |
1.
2.
3. |
SPEED SPORT Sp. z o.o. 03-310 Warszawa ul. Staniewicka 1 Firma Ogrodnicza Leśniewscy – Architektura Zieleni 22-100 Chełm ul. Czerwonego Krzyża 6 Cezary Siemek INSTAL-MAX 06-100 Pułtusk ul. Wł. Andersa 10 |
115.009,64
98.400,00
102.349,95 |
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 87.000,00 zł.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Wójt Gminy Winnica
/-/ lek.wet. Aleksander Piątkowski
Zarządzenie w sprawie powołania komisji wyborczych
Zarządzenie Nr 68/2011 Wójta Gminy Winnica z dnia 19 września 2011 roku w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych dla przeprowadzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 października 2011 roku >> pobierz
Spis wyborców
INFORMACJA
WÓJTA GMINY WINNICA
z dnia 19 września 2011 roku
Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 z późn. zm.) informuję, iż został sporządzony spis wyborców w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 października 2011 roku.
Spis wyborców jest udostępniony do wglądu w Urzędzie Gminy (pokój Nr 7, I piętro) w dniach od 19 do 30 września 2011 roku w godzinach pracy Urzędu, tj. 7.30 – 15.30.
Każdy wyborca na pisemny wniosek może sprawdzić, czy został uwzględniony w spisie wyborców Gminy Winnica.
Wójt Gminy Winnica
/-/ Aleksander Piątkowski
Wydobywabie kruszywa naturalnego - raport oddziaływania na środowisko
Winnica, dnia 16 września 2011 r.
OŚ.6220.6.2011.
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 74 ust.3, art. 77 ust. 1, art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) podaje się do wiadomości stron postępowania, że po otrzymaniu raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „Wydobywanie kruszywa naturalnego metodą odkrywkową ze złoża „Poniaty Cibory IV” na terenie działki o nr ewid. 35/2, obręb 25 w Poniatach Ciborach, gmina Winnica, którego inwestorem jest firma „JUR – KRUSZ s.c. Mirosława Szczerba i Synowie” Mirosława Szczerba, Hubert Szczerba, Rafał Szczerba, ul. Wrzosowa 11, 06-102 Pułtusk – Wójt Gminy Winnica wystąpił do:
- Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie o uzgodnienie warunków realizacji
- Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pułtusku o wydanie opinii dla
przedmiotowego przedsięwzięcia.
Informuję o uprawnieniach stron przedmiotowego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, wynikających z art. 10 KPA. Z treścią raportu o oddziaływaniu na środowisko oraz z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Gminy Winnica, w pokoju nr 3 na I piętrze, w godzinach pracy urzędu w terminie 21 dni od dnia doręczenia niniejszego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 49 Kpa., doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Winnica bip.gminawinnica.pl oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy Winnica.
Z up. Wójta
Sekretarz Gminy
Jadwiga Pydynowska
INFORMACJA o wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej oraz do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
INFORMACJA o wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej oraz do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
1. Wyborca niepełnosprawny może na swój wniosek, złożony w Urzędzie Gminy w terminie do dnia 26 września 2011 roku, głosować w wybranym przez siebie lokalu wyborczym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych na obszarze gminy, w której stale zamieszkuje. Po złożeniu wniosku, wyborca zostaje skreślony ze spisu wyborców w obwodzie właściwym dla miejsca stałego zamieszkania.
2. Wyborca posiadający orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności może głosować korespondencyjnie. Zamiar głosowania korespondencyjnego, w tym także przy pomocy nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille`a powinien być zgłoszony przez wyborcę niepełnosprawnego Wójtowi najpóźniej do dnia 19 września 2011 r. Zgłoszenie może być dokonane ustnie, pisemnie, telefaksem lub w formie elektronicznej. Wyborca niewidzący może również złożyć wniosek o przesłanie mu wraz z pakietem wyborczym nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille`a. Pakiet wyborczy zawierający: kopertę zwrotną, kopertę na kartę do głosowania, karty do głosowania, oświadczenie o osobistym i tajnym oddaniu głosu na karcie do głosowania, instrukcję głosowania korespondencyjnego zostanie dostarczony do wyborcy wyłącznie do rąk własnych nie później niż 7 dni przed dniem wyborów.
Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica
Winnica: Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica
Numer ogłoszenia: 285104 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Przebudowa pomieszczeń poddasza w budynku szkoły podstawowej wraz z gimnazjum w Winnicy
Winnica, 07.09.2011.
IS.271.6.2011
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy przetargu nieograniczonego na Przebudowa pomieszczeń poddasza w budynku szkoły podstawowej wraz z gimnazjum w Winnicy
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Winnica zawiadamia, że w wyniku badania i oceny ofert w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę pomieszczeń poddasza w budynku szkoły podstawowej wraz z gimnazjum w Winnicy, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę:
Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica
Winnica, 07.09.2011r.
Dot. Post. Nr: IS.271.7.2011
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IS.271.7.2011 w trybie przetargu nieograniczonego na Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Gmina Winnica, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)
UZASADNIENIE
W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Wójt Gminy Winnica
/-/ lek.wet. Aleksander Piątkowski
Obwieszczenie o numerach i granicach stałych obwodów głosowania
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójta Gminy Winnica
z dnia 5 września 2011 roku
Na podstawie art. 16 i art. 61a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku – Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 z późn. zm.) i uchwały Nr XXXII/186/02 Rady Gminy w Winnicy z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie podziału gminy na obwody głosowania (Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego Nr 184, poz. 4171) – podaję do publicznej wiadomości informację o numerach i granicach stałych obwodów głosowania oraz siedzibach obwodowych komisji wyborczych i lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 października 2011 roku.
Remont obiektu sportowo-rekreacyjnego w Błędostowie
Winnica: Remont obiektu sportowo-rekreacyjnego w Błędostowie gmina Winnica
Numer ogłoszenia: 271288 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
XII Sesja Rady Gminy
Szanowni Państwo
Zapraszam do wzięcia udziału w obradach XII Zwyczajnej Sesji Rady Gminy Winnica, które zostały zwołane na dzień 05 września 2011 roku (poniedziałek) o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy z następującym porządkiem dziennym:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Ustalenie porządku obrad.
- Wystąpienie zaproszonych gości.
- Przedstawienie działań LGD Zielone Mosty Narwi z programu Leader.
- Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy.
- Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Przewodniczących Komisji Rady Gminy.
- Interpelacje, wnioski i zapytania radnych i sołtysów.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Winnica na lata 2011 – 2021.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Uchwale Budżetowej Gminy Winnica na rok 2011.
- Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
- Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego na wyprzedzające finansowanie zadań inwestycyjnych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Winnicy.
- Podjecie uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Winnica”.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych i sołtysów.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Przyjęcie protokołu z XI Sesji Rady Gminy.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Gminy Winnica
mgr inż. Wiktor Nałęcz
Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica
Winnica: Remont obiektów szkolnych i sportowych na terenie gminy Winnica
Numer ogłoszenia: 255262 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Informacja o miejsca przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń
INFORMACJA
Wójta Gminy Winnica
z dnia 19 sierpnia 2011 roku
o miejscach przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu RP zarządzonych na dzień 9 października 2011 r.
Na podstawie art. 114 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 z późn. zm.) podaje się do publicznej wiadomości wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów wszystkich komitetów wyborczych w wyborach zarządzonych na dzień 9 października 2011 r.
Przetarg na przebudowę pomieszczeń poddasza w budynku szkoły podstawowej
Winnica, 07.09.2011.
IS.271.6.2011
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy przetargu nieograniczonego na Przebudowa pomieszczeń poddasza w budynku szkoły podstawowej wraz z gimnazjum w Winnicy
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Winnica zawiadamia, że w wyniku badania i oceny ofert w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę pomieszczeń poddasza w budynku szkoły podstawowej wraz z gimnazjum w Winnicy, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę:
Oferta Nr 3 - Zakład Usług Produkcji i Handlu „ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński 06-200 Maków Mazowiecki ul. Moniuszki 85 – cena brutto oferty 89.614,95 zł.
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, treść oferty odpowiada treści SIWZ, powyższa oferta wg kryterium cena uzyskała 100 punktów i została uznana za najkorzystniejszą spośród złożonych ważnych ofert.
Zbiorcze zestawienie ofert oraz streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawiono w Załączniku nr 1 do niniejszej informacji.
Zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informację zamieszcza się na stronie internetowej http://bip.gminawinnica.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Gminy Winnica.
Wójt Gminy Winnica
/-/ lek. wet. Aleksander Piątkowski
Załącznik Nr 1
Zbiorcze zestawienie ofert
oraz streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty |
Nazwa wykonawcy |
Punkty przyznane w kryterium cena |
1 |
„KOMINIARSTWO” Grzegorz Grabowski ul. Benedyktyńska 5 06-100 Pułtusk |
89,95 |
2 |
„PWU-H” Eugeniusz Dąbrowski ul. Leśna 10m 23 05-120 Legionowo |
77,51 |
3 |
„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński ul. Moniuszki 85 06-200 Maków Mazowiecki |
100,00 |
4 |
„ZETBEEM” Spółka z o. o. ul. Śmiecińska 9 06-400 Ciechanów |
96,63 |
Winnica: Przebudowa pomieszczeń poddasza w budynku szkoły podstawowej wraz z gimnazjum w Winnicy
Numer ogłoszenia: 251800 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.
Przetarg na sprzedaż nieruchomości we wsi Smogorzewo Włościańskie
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WINNICA
O PRZETARGU USTNYM NIEOGRANICZONYM
Wójt Gminy Winnica o g ł a s z a przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem mieszkalnym drewnianym do rozbiórki, położonej we wsi Smogorzewo Włościańskie Gmina Winnica, która stanowi własność Gminy Winnica na podstawie Księgi Wieczystej Nr OS1U/00037875/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Pułtusku IV Wydział Ksiąg Wieczystych. Nieruchomość w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest pod zabudowę mieszkaniową z usługami nieuciążliwymi Symbol 10MN/U składająca się z działki o numerze ewidencyjnym: Nr 86/ 8 o pow. 804 m²