Przetarg na: "UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 140.000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK"

Winnica: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 140.000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK
Numer ogłoszenia: 362170 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 140.000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w kwocie 140.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na następujących warunkach: a) kredyt złotowy; b) kredyt uruchamiany będzie na podstawie dyspozycji Zamawiającego z maksymalnym terminem wykorzystania do dnia 30 listopada 2014 r. c) okres kredytowania - 6 lat. Ostateczna spłata kredytu 31grudzień 2020 r.; d) oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M; e) spłata kapitału - w ratach kwartalnych zgodnie z terminami i wysokością określonymi w ust. 2; f) spłata odsetek - na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu, w okresach miesięcznych. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty nie wykorzystanego kredytu; g) uruchomienie kredytu - bezgotówkowe, realizowane na zlecenie płatnicze kredytobiorcy; h) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową; i) prowizja za uruchomienie kredytu pobierana przy uruchomieniu kredytu i naliczana od kwoty uruchamianego kredytu. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji od kwoty nie wykorzystanego kredytu; j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu niewykorzystania całości przyznanego kredytu; k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, przy czym ewentualna spłata nastąpi po zawiadomieniu Wykonawcy o planowanej przedterminowej spłacie przynajmniej z 10 dniowym wyprzedzeniem. 2. Harmonogram spłat rat kredytowych: 31.03.2016r. - 7.000,00 30.06.2016r. - 7.000,00 30.09.2016r. - 7.000,00 31.12.2016r. - 7.000,00 31.03.2017r. - 7.000,00 30.06.2017r. - 7.000,00 30.09.2017r. - 7.000,00 31.12.2017r. - 7.000,00 31.03.2018r. - 7.000,00 30.06.2018r. - 7.000,00 30.09.2018r. - 7.000,00 31.12.2018r. - 7.000,00 31.03.2019r. - 7.000,00 30.06.2019r. - 7.000,00 30.09.2019r. - 7.000,00 31.12.2019r. - 7.000,00 31.03.2020r. - 7.000,00 30.06.2020r. - 7.000,00 30.09.2020r. - 7.000,00 31.12.2020r. - 7.000,00 Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewykorzystania całości kwoty kredytu raty spłaty zostaną proporcjonalnie zmniejszone do całości wykorzystanej kwoty, a termin spłaty pozostanie bez zmian tj. 31.12.2020r. 3. Dla umożliwienia wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego - kredytobiorcy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się następujące dokumenty: potwierdzenie zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT, zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy, zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Winnica, wykaz instytucji, w których jst. korzysta z kredytów/pożyczek, wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z jst., Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2012r., Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2012r., Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2012r., opinia RIO o przedłożonym przez Wójta Gminy Winnica sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2012 rok Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2013r., Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2013r., Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2013r., opinia RIO o przedłożonym przez Wójta Gminy Winnica sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2013 rok, Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 września 2014 r., Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 września 2014 r., Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 września 2014 r., Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Winnica na lata 2014-2023, Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku 2014 Uchwała RIO w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Winnica, Uchwała RIO w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego . Powyższe dokumenty stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takiej zmiany: 1) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie III.1.j i III.1.k specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. w przypadku skorzystania przez zamawiającego z części kredytu oraz w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, zmianie ulegnie Harmonogram spłaty rat kapitału. 2) zmiany postanowień umowy kredytu, zawartej zgodnie z warunkami procedury zamówienia, mogą nastąpić w przypadku: a) niekorzystnej sytuacji płatniczej Zamawiającego, która może zwiększyć ryzyko Banku, b) obniżenia się wartości przyjętego zabezpieczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminawinnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

> Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF), DOC

> Załącznik nr 4