Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Winnica: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Numer ogłoszenia: 130062 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III w 2 szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Winnica, w ramach projektu POKL pod nazwą: Solidne podstawy i dobre wsparcie sukcesem w przyszłości finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Głównym celem projektu jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Winnica dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych tych uczniów oraz ich możliwości psycho - fizycznych. Do celów szczegółowych projektu należą: 1) zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu; 2) stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem, umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem, poprzez wyposażenie bazy szkoły w niezbędne materiały dydaktyczne w okresie do końca realizacji projektu; 3) zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 50% uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Winnica; 4) zwiększenie dostępności wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej udzielonej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych; 3. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013, w okresie trwania zajęć edukacyjnych oraz, jeśli zajedzie taka potrzeba w okresie wakacji, w szkołach, których dotyczą. Zajęcia będą odbywały się nie rzadziej niż raz w tygodniu. 4. Zamówienie będzie realizowane w godzinach ustalonych przez Zamawiającego. Z uwagi na fakt, iż zajęcia dotyczą dzieci objętych nauczaniem początkowym Zamawiający ustali plan zajęć w taki sposób, aby odbywały się one bezpośrednio po zajęciach obowiązkowych znajdujących się w siatce zajęć lekcyjnych. 5. Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie zobowiązany do przygotowania harmonogramu tematycznego realizacji zajęć, dokumentowania przeprowadzenia zajęć na podstawie dzienników zajęć, sporządzania sprawozdań na podstawie analiz diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do mierzenia jakości. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do współdziałania z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. 7. Części zamówienia: Część I - Publiczna Szkoła Podstawowa w Winnicy - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; wymiar godzin: 30 h w roku szkolnym 2011/2012 - 30 h w roku szkolnym 2012/2013 Łącznie - 60 h Część II - Publiczna Szkoła Podstawowa w Winnicy i Publiczna Szkoła Podstawowa w Błędostowie, wymiar godzin: - Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne: warsztaty - 7 h, - indywidualne porady psychologiczno - pedagogiczne - 40 h; - 24 h w roku szk. 2011/2012 -23 h w roku szk. 2012/2013 Łącznie we wszystkich szkołach -47 h.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

• Przedmiot zamówień uzupełniających stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił przedmiotowy warunek jeśli przedłoży wykaz osób (zał. nr 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w przypadku osób prowadzących zajęcia logopedyczne: wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii; - w przypadku osoby udzielającej wsparcia psychologiczno - pedagogicznego: doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w ciągu ostatnich trzech lat - min. 3 letni staż pracy, wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 upzp. zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy Strony uznają w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także wystąpienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnej treści, jak również zmiany umowy, które nie wpływają istotnie na zamówienie i sposób jego realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminawinnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Winnica 06-120 Winnica ul. Pułtuska 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Winnica 06-120 Winnica ul. Pułtuska 25 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia > pobierz

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy > pobierz
Załącznik nr 2 - oświadczenie - art. 22 > pobierz
Załącznik nr 3 - oświadczenie - art. 24 > pobierz
Załącznik nr 4 - wykaz osób > pobierz
Załącznik nr 5 - umowa > pobierz