Zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wyjaśnienia Zamawiającego >> pobierz
Załącznik Nr 1 >> pobierz
Załącznik Nr 2 >> pobierz
Załącznik Nr 3 >> pobierz
Numer ogłoszenia: 313262 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 306298 - 2011 data 27.09.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Winnica, ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, fax. 023 6914025.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
- W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1.525.000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 2. Okres kredytowania 14 października 2011 r. - 31 grudnia 2021 r. 3. Spłata kapitału w dziesięciu latach począwszy od roku 2012 do roku 2021 (płatne w okresach kwartalnych w terminach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku). 4. Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca , w którym nastąpi pobranie kredytu. 5. Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 3M plus stała marża banku. 6. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 7. Pobranie kredytu - 14 października 2011 roku 8. Prowizja jednorazowa wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu. 9. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2011 r. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami. 11. Kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna. 12. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) - 0%. 13. Dla celów obliczenia wartości zamówienia ustala się, iż rok posiada 365 dni. 14. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 3M z dnia 31.08.2011 r. stała w całym okresie kredytowania.
- W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1.525.000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 2.Okres kredytowania 14 października 2011 r. - 31 grudnia 2021 r. 3.Spłata kapitału w dziesięciu latach począwszy od roku 2012 do roku 2021 (płatne w okresach kwartalnych w terminach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku). 4.Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca , w którym nastąpi pobranie kredytu. 5.Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 3M plus stała marża banku. 6.Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 7.Pobranie kredytu - 14 października 2011 roku 8.Prowizja jednorazowa wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu. 9.Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2011 r. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami. 11. Kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna. 12. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) - 0%. 13. Dla celów obliczenia wartości zamówienia ustala się, iż rok posiada 365 dni. 14. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 3M z dnia 31.08.2011 r. stała w całym okresie kredytowania. Zobowiązania Gminy z tytułu kredytów i pożyczek na dzień 31.08.2011 r. w następującym układzie: - nazwa kredytodawcy/pożyczkodawcy, - kwoty zobowiązania pozostająca do spłaty - stopa procentowa, - terminarz spłat rat kapitału i odsetek. Odpowiedź: 1.Kredyt zaciągnięty w Banku Spółdzielczym w Nasielsku . Kwota pozostała do spłaty wynosi 254.000,00 zł. Terminy spłat kapitału 30.09.2011 - 18.000,00 zł. 31.12.2011 - 16.000,00 zł. 31.03.2012 - 18.000,00 zł. 30.06.2012 - 18.000,00 zł. 30.09.2012 - 18.000,00 zł. 31.12.2012 - 16.000,00 zł. 31.03.2013 - 18.000,00 zł. 30.06.2013 - 18.000,00 zł. 30.09.2013 - 18.000,00 zł. 31.12.2013 - 16.000,00 zł. 31.03.2014 - 20.000,00 zł. 30.06.2014 - 20.000,00 zł. 30.09.2014 - 20.000,00 zł. 31.12.2014 - 20.000,00 zł. Stopa procentowa WIBOR 3M powiększona o marże banku w wysokości 1,99% Odsetki płatne w terminach miesięcznych 2.Kredyt zaciągnięty w banku Pekao S.A. w Pułtusku Kwota pozostała do spłaty wynosi 579.500,00 zł. Terminy spłat kapitału 30.09.2011 - 18.750,00 zł. 31.12.2011 - 18.750,00 zł. 31.03.2012 - 18.750,00 zł. 30.06.2012 - 18.750,00 zł. 30.09.2012 - 18.750,00 zł. 31.12.2012 - 18.750,00 zł. 31.03.2013 - 18.750,00 zł. 30.06.2013 - 18.750,00 zł. 30.09.2013 - 18.750,00 zł. 31.12.2013 - 18.750,00 zł. 31.03.2014 - 18.750,00 zł. 30.06.2014 - 18.750,00 zł. 30.09.2014 - 18.750,00 zł. 31.12.2014 - 18.750,00 zł. 31.03.2015 - 18.750,00 zł. 30.06.2015 - 18.750,00 zł. 30.09.2015 - 18.750,00 zł. 31.12.2015 - 18.750,00 zł. 31.03.2016 - 18.750,00 zł. 30.06.2016 - 18.750,00 zł. 30.09.2016 - 18.750,00 zł. 31.12.2016 - 18.750,00 zł. 31.03.2017 - 18.750,00 zł. 30.06.2017 - 18.750,00 zł. 30.09.2017 - 18.750,00 zł. 31.12.2017 - 18.750,00 zł. 31.03.2018 - 23 000,00 zł. 30.06.2018 - 23.000,00 zł. 30.09.2018 - 23.000,00 zł. 31.12.2018 - 23.000,00 zł. Stopa procentowa WIBOR 3M powiększona o marże banku w wysokości 0,50% Odsetki płatne w terminach miesięcznych 3.Pożyczka udzielona przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie przedsięwzięcia Modernizacja stacji uzdatniania wody w Zbroszkach Gmina Winnica Kwota pozostała do spłaty wynosi 52.264,44 zł. Terminy spłat kapitału: 30.09.2011 - 2.380,00 zł. 31.12.2011 - 2.380,00 zł. 31.03.2012 - 2.380,00 zł. 30.06.2012 - 2.380,00 zł. 30.09.2012 - 2.380,00 zł. 31.12.2012 - 2.380,00 zł. 31.03.2013 - 2.380,00 zł. 30.06.2013 - 2.380,00 zł. 30.09.2013 - 2.380,00 zł. 31.12.2013 - 2.380,00 zł. 31.03.2014 - 2.380,00 zł. 30.06.2014 - 2.380,00 zł. 30.09.2014 - 2.380,00 zł. 31.12.2014 - 2.380,00 zł. 31.03.2015 - 2.380,00 zł. 30.06.2015 - 2.380,00 zł. 30.09.2015 - 2.380,00 zł. 31.12.2015 - 2.380,00 zł. 31.03.2016 - 2.380,00 zł. 30.06.2016 - 2.380,00 zł. 30.09.2016 - 2.380,00 zł. 31.12.2016 - 2.284,44 zł. Stopa procentowa 0,3 stopy redyskonta weksli ustalanej przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego lecz nie niższe niż 3,5% w stosunku rocznym. Odsetki od pożyczki płacone w okresach kwartalnych. 4.Pożyczka udzielona przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie przedsięwzięcia p.n. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej z przepompowniami strefowymi w miejscowości Winnica i Domosław Gmina Winnica Kwota pozostała do spłaty 215.862,48 zł. Terminy spłat kapitału 30.09.2011 - 9.850,00 zł 31.12.2011 - 9.850,00 zł. 31.03.2012 - 9.850,00 zł. 30.06.2012 - 9.850,00 zł. 30.09.2012 - 9.850,00 zł. 31.12.2012 - 9.850,00 zł. 31.03.2013 - 9.850,00 zł. 30.06.2013 - 9.850,00 zł. 30.09.2013 - 9.850,00 zł. 31.12.2013 - 9.850,00 zł. 31.03.2014 - 9.850,00 zł. 30.06.2014 - 9.850,00 zł. 30.09.2014 - 9.850,00 zł. 31.12.2014 - 9.850,00 zł. 31.03.2015 - 9.850,00 zł. 30.06.2015 - 9.850,00 zł. 30.09.2015 - 9.850,00 zł. 31.12.2015 - 9.850,00 zł. 31.03.2016 - 9.850,00 zł. 30.06.2016 - 9.850,00 zł. 30.09.2016 - 9.850,00 zł. 31.12.2016 - 9.012,48 zł. Stopa procentowa 0,3 stopy redyskonta weksli ustalanej przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego lecz nie niższe niż 3,5% w stosunku rocznym. Odsetki od pożyczki płacone w okresach kwartalnych.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 05.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być: 07.10.2011 godzina 11.00 , miejsce: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica sekretariat.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia >> pobierz
Zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wyjaśnienia Zamawiającego >> pobierz
Winnica: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.525.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 306298 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.525.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1.525.000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 2. Okres kredytowania 14 października 2011 r. - 31 grudnia 2021 r. 3. Spłata kapitału w dziesięciu latach począwszy od roku 2012 do roku 2021 (płatne w okresach kwartalnych w terminach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku). 4. Spłata odsetek - na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca , w którym nastąpi pobranie kredytu. 5. Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 3M plus stała marża banku. 6. Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 7. Pobranie kredytu - 14 października 2011 roku 8. Prowizja jednorazowa wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu. 9. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2011 r. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami. 11. Kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna. 12. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) - 0%. 13. Dla celów obliczenia wartości zamówienia ustala się, iż rok posiada 365 dni. 14. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 3M z dnia 31.08.2011 r. stała w całym okresie kredytowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2021.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy Strony uznają w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także wystąpienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnej treści, jak również zmiany umowy, które nie wpływają istotnie na zamówienie i sposób jego realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminawinnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia >> pobierz
Załączniki >> pobierz