Urząd Gminy w Winnicy stosując zasadę konkurencyjności zaprasza w drodze zapytania ofertowego do złożenia oferty cenowej, której celem jest wyłonienie Dostawcy materiałów biurowych i gospodarczych.
Nie stosuje się ustawy "Prawo zamówień publicznych".Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.
Zamawiający:
Urząd Gminy w Winnicy
ul. Pułtuska 25
06-120 Winnica
NIP 568-10-02-289
tel. 23 69 14 092
fax 23 69 14 025
e-mail: sekretariat@gminawinnica.pl
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i gospodarczych do Urzędu Gminy w Winnicy wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Artykuły biurowe oraz gospodarcze dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego, do siedziby Urzędu Gminy w Winnicy przy ul. Pułtuskiej 25, na koszt i odpowiedzialność Dostawcy, według cen jednostkowych określonych przez Dostawcę w Formularzu rzeczowo – cenowym.
2. Zamawiający będzie składał cząstkowe zamówienia drogą elektroniczną lub faksem.
3. Artykuły biurowe i gospodarcze dostarczane będą w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia.
4. Artykuły, o których mowa w ofercie cenowej winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.
5. Dostawca zapewni gwarancję na dostarczone materiały biurowe i gospodarcze i w przypadku ukrytych wad będzie dokonywał wymiany materiałów.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz rzeczowo - cenowy
(Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) oraz wzór umowy (Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania).
Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 r.
Warunki płatności:
Za dostarczone zgodnie z przekazywanym przez wyznaczonego pracownika zamówieniem Zamawiający będzie dokonywał płatności w ciągu 14 dni przelewem na rachunek Dostawcy.
Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
1. Oferta cenowa powinna zawierać całkowitą cenę ofertową podaną na Formularzu oferty – (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) oraz zawierać ceny jednostkowe netto oraz ceny jednostkowe brutto artykułów biurowych oraz gospodarczych, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
2. Oferta cenowa powinna zawierać Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 3.
3. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Miejsce i termin składania ofert:
Pisemną ofertę cenową należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych poniżej form,
w terminie do 23 sierpnia 2016 r. do godz. 15.00
- pisemnej na adres Zamawiającego,
- faksem na numer (23) 69 14 092,
- w wersji elektronicznej na adres: sekretariat@gminawinnica.pl
Kryterium oceny i wyboru ofert:
Najniższa cena – 100% (cena zawierająca podatek VAT i wszystkie pozostałe koszty niezbędne do realizacji zamówienia).
Dodatkowe informacje:
1. Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. 4. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazane w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.
5.Wybrany Dostawca zostanie o wyborze powiadomiony na piśmie.
6. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Państwa oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
5. Dodatkowych informacji udziela Karina Sokołowska pod numerem telefonu 23 69 14 092 oraz adresem e-mail: sekretariat@gminawinnica.pl
Załączniki:
1) Załącznik Nr 1 – Formularz rzeczowo – cenowy
2) Załącznik Nr 2 – Formularz oferty
3) Załącznik Nr 3 – Oświadczenie Dostawcy
4) Załącznik Nr 4 – Wzór umowy
Mariusz Kowalewski
Wójt Gminy Winnica